Általános Szerződési Feltételek:
Általános szerződési feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza az evabutik.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
2. A Szolgáltató
Név:  Oláh Éva e.v
Székhely: 4400 Nyíregyháza, Könyök utca 1. 2/10.
Levelezési cím:4400 Nyíregyháza, Könyök utca 1. 2/10.
Képviselő neve: Oláh Éva
Nyilvántartási szám: 31167493
Adószám: 66044169-1-35
Számlavezető pénzintézet: Sberbank
Számlaszám: 14100055-29394749-01000008
E-mail cím: evabutik77@gmail.com         
Telefonszám: +36/20-489-6590
3. A honlapon folytatott tevékenység
Az Éva Butik női-férfi-gyermek ruházhati termékek kiskereskedelmével foglalkozik.
4. Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség
A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
5. A honlapon történő vásárlás
5.1 Regisztráció
A vásárló a Honlapon történt regisztráció, majd bejelentkezés után a Holnapon értékesített termékekre megrendelést adhat le.
A regisztrációt, a vásárló a felület jobb oldalán található „Regisztráció” gombra kattintva tehet meg.
Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni a megrendelését a szállítási, számlázási adatok megadása nélkül.
Fontos, hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számázásra, illetve szállításra a termék.
A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
A sikeres regisztrációról a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja a Vásárlót, melyben a Vásárló egy összegző felület segítségével áttekintheti az általa megadott adatokat.
A sikeres regisztrációt követően, a vásárló a Honlap jobb oldalán található „Bejelentkezés”  menüpont alatt az e-mail cím és jelszó megadásával tud a Honlapra belépni.
Ha vásárló korában regisztrált Honlapra, de elfelejtette jelszavát, a jelszó emlékeztető segítségét igénybe veheti. („Elfelejtettem jelszó”)
Vásárló jogosult a regisztrációját bármikor törölni, az evabutik77@gmail.com e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles azonnal gondoskodni a regisztráció törléséről. Vásárló felhasználói adatai törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből, ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.
A felhasználási hozzáférési adatok, különösen a jelszó titokban tartásáért a Vásárló a felelős.
A Vásárló vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatok szükség szerinti frissítését elvégi annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.
5.1.1 Megrendelés folyamata
A megvásárolni kívánt termékről, a vásárló részletesen tájékozódhat. A kép mellett megtalálható az árurészletes jellemzői, ára, illetve egyéb választható tulajdonságai. A vásárló a kosárba helyez gombra kattintva tudja kiválasztani a vásárolni kívánt terméket, és ezen a felületen tudja megadni a vásárolni kívánt mennyiséget is. A kosár tartalmát (megvásárlandó mennyiséget, megrendelési összeget) a vásárló, a Honlap jobb oldalán található „Kosár” ikonra kattintva tekintheti meg. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Ha a kosár tartalmából törölni kíván terméket, akkor a „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A kosár tartalma automatikusan frissül, ha ez nem történne meg, akkor válassza a „kosár frissítése” gombot. A „Megrendelés” gombra kattintva a Vásárló folytathatja a megrendelést.Fontos, hogy a vásárlás folytatásánál a vásárlónak el kell fogadnia a Webáruház Általános Szerződési Feltételeit, adatkezelési tájékoztatót, melyet a felületen lévő négyzet kipipálásával tehet meg.A szállítási/fizetési mód kiválasztásánál a vevőnek lehetősége van a számára megfelelő szolgáltatási lehetőségeket kiválasztani. Az adatok megadását követően a „Megrendelés gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban ellenőrizheti a megadott adatokat. A rendelés feladása a „Megrendel” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. A megrendelések állapotát a regisztrált Vásárló a megrendelés teljesítéséig figyelemmel kísérhet, illetve az összes eddig megrendelését megtekintheti. Minden megrendelésnek egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
A Vásárlónak a megrendelésnél, a megjegyzés rovatban lehetősége van megrendelést fűzni.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-22 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
5.1.2 Termék ára
A webáruházban megtalálható termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon van feltüntetve.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendőek, azonban a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási díj nem kerül felszámolásra.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.
5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5. Számla
A Szolgáltató elektronikus számlát állít ki.
Az elektronikus számlát a megrendelés teljesítésével egy időben, a csomaggal küldi ki, vagy személyesen adja át a vásárló részére.
Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor azt jelezze a megrendelésnél, vagy telefonos egyeztetésnél, hogy így legyen a számla kiállítva.
5.6. Fizetés
Többféle fizetési mód is igénybe vehető a honlapon:
5.6.1. Előre utalás
Ha a vásárló előre utalással szeretné a termék ellenértékét kiegyenlíteni, akkor ezt a megadott számlaszámra megteheti, de érdemes előtte az eladóval egyeztetnie, hogy minden kedvezmény érvényesítve legyen (ha van ilyenre jogosultsága) és biztosan minden termék egyszerre szállítható legyen.
A fizetés megérkezése után kerül a csomag kiszállításra, addig készenléti állapotban van. A szállításról az eladó értesíti a vásárlót.
5.6.2. Banki készpénzes befizetés
A legegyszerűbb és leggyorsabb módja az áru értékének kifizetésére. Ha az Ön lakóhelyén van SberBank Bankfiók, akkor helyben be tudja fizetni a vállalkozás számlájára.
5.6.3 Postai csekk
A megrendelés értékét a Magyar Postán kapható rózsaszín csekken is be tudja fizetni a Szolgáltató számlájára. A postai csekken a következő adatokat kell megadnia: Cégnév és bankszámlaszám
Kérjük, hogy a postai csekk hátoldalán a – Közlemény rovatba – írja be a megrendelő nevét és megrendelési azonosítóját.
 
Fontos: bármilyen fizetés esetén a Vásárló a közlemény rovatban a megrendelő nevét és a megrendelés azonosítóját mindenképpen tüntesse fel.
 
5.7. Átvételi lehetőséges, Szállítás
 
Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta teljesíti.
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, a szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg. Ha nem tartózkodik otthon, akkor kap egy értesítést, amivel ki lehet váltani a postán. A csomag aktuális helyzetéről a futár cég e-mailben vagy telefonon felveheti a kapcsolatot a vásárlóval. A megrendelések postára adását követően, de legkésőbb 24 órán belül a Szolgáltató e-mailben értesítést küld a Vásárló részére a regisztráció során megadott e-mail címen. A csomag aktuális helyzetéről a www.posta.hu oldalon is tájékozódhat, a csomagazonosító megadásával. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén, kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
5.7.1 A csomagot Posta Pontra is kérheti, ebben az esetben a Vásárló a megrendelés során az általa kiválasztott helyszínen tudja átvenni megrendelését.
5.7.2 A csomagot a futárszolgálat a rendelésben megadott címre szállítja.
Szállítási költségek
előre utalás esetén csomagként házhoz szállítással: bruttó 1490,- Ft
előre utalás esetén Posta Pontra történő kézbesítés: bruttó 1390,- Ft
20.000,- Ft feletti vásárlás esetén a postaköltséget a Szolgáltató fizeti!
A megrendelés kiszállításának határideje 1-2 munkanap
Szolgáltató a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére kiszállítani a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult, a szerződéstől elállni.
A fogyasztó a póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha
-          a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta, vagy
-          a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben kellett volna teljesíteni.
6. Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó).
A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.
Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére.
A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
6.2 A fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog
Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.
Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a Szolgáltató által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor.
Olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a Felhasználót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.
A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti elállási jogát.
7. Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság
A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
Fogyasztói szerződés esetén a Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.
Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.
A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában
fennállt.
7.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó –választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.
Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Oláh Éva e.v.
Levelezési cím: 4400 Nyíregyháza, Könyök utca 1. 2/10.
Telefonszám: +36/20-489-6590
E-mail cím: evabutik77@gmail.com
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Oláh Éva e.v. 4400 Nyíregyháza, Könyök utca 1. 2/10.
Telefonszám: +36/20-489-6590
E-mail cím: evabutik77@gmail.com
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál, Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax: (42) 311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Bírósági eljárás kezdeményezése.
9. Egyéb
9.1. ÁSZF, árak módosítása
A Szolgáltató jelen ÁSZF-t, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
9.3 Adatkezelés
Az internetes felületen történő regisztráció, illetve a megrendelés során a szolgáltató rögzíti azokat az adatokat, amelyek a vásárló azonosításához szükségesek:
- magánszemély esetében: név, cím, elérhetőség
- cég esetében: név, cím, elérhetőség, adószám
A szolgáltató a vásárló adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja.
A megrendelések kiszállítása érdekében a szolgáltató a következő adatokat bocsátja a kiszállítást végző futárszolgálat rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve, cég neve, teljes szállítási cím, a megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén), megrendelésszám, a megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A kiszállítást végző futárszolgálat ezeket az adatokat köteles szigorúan bizalmasan kezelni, és a kézbesítés után azokat a szolgáltató részére visszaszolgáltatni, illetve megsemmisíteni.
Adatainak kezelésekor az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvénynek megfelelően járunk el.
A vásárló a megadott személyes adatait a Vásárló a www.evabutik.hu felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, illetve törölheti.
A regisztráció törlését a vásárló az evabutik77@gmail.com elektronikus levélcímen, illetve telefonon kérheti.
 
9.4. Adatvédelmi szabályzat
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Oláh Éva e.v által üzemeltetett www.evabutik.hu webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Általános Szerződési Feltételek hatályba lépése
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016.02.06
Bejelentkezés
Hírlevél feliratkozás
Vezetéknév:
Keresztnév:
E-mail:
Ajánlott termékek
Utoljára megtekintett
Még nem tekintett meg egy terméket sem.
Szavazás

Nincs aktív szavazás!

Elérhetőség

https://www.evabutik.hu - Oláh Éva e.v. - ÁSZF - Adatkezelési tájékoztató
Webáruház készítés a StartÜzlettel.
Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ » Rendben